dilluns, 23 d’abril del 2018

MOMENTS! ÚLTIM DIA DE PROJECTE

Ja hem acabat el projecte! L'últim dia hem fet un munt de coses:
- Hem jugat a comprar i vendre amb els aliments que havíem fet amb plastilina i els diners del nostre estoig de l'EMAT. 
- El Lluís, el nostre profe d'Educació Física, ens ha fet un taller sobre com hem de cuidar la nostra columna vertebral.
- Hem fet una broqueta de fruites.
- Hem fet canapès de paté i de formatge amb gall dindi.
- Ens hem menjat tot el que hem fet tot tenint en compte quins nutrients ens han aportat aquests aliments.
A partir d'ara, serem uns experts en alimentació saludable!



4 comentaris:

  1. M'ho vaig passar molt bé I vii tornar a fer-ho.
    Sara Khaidar

    ResponElimina
  2. Va ser molt divertit i mu va pasar molt be izan

    ResponElimina
  3. M'o vaig pasar motl ve,el que mes em va agradar es les botigues.
    Lucía Gómez

    ResponElimina
  4. Em ba a gradat molt Ricard

    ResponElimina